Comunicáu de la Mocedá Llibertaria d’Asturies en solidaridá coles anarquistes deteníes.

Ast:

El pasáu 13 de payares yeren deteníes en Barcelona cinco collacies, dos d’elles acusaes del allugamientu del artefactu esplposivu que fixo esplosión na Basílica del Pilar en Zaragoza el pasáu 2 d’ochobre. Según la prensa burguesa, estes mesmes persones taríen rellacionaes tamien col allugamientu del artefactu esplosivu de la Catedral de la Almudena en Madrid y formaríen parte del nomáu “Comando Insurreccionalista Mateo Morral”. Amás, paez que dos de les agora deteníes (Mónica y Francisco) foron absueltes nel xuiciu del “casu bombes”.

Pa quien nun tea bien enteráu, dicir que’l “casu bombes” foi un montaxe policial-xudicial pa criminalizar al movimientu anarquista chilenu nel que se xulgó a 12 collacies acusaes de organización terrorista y del allugamientu de bombes. Mónica y Francisco enfrentáronse con dignidá a esti montaxe, tuvieron que pasar 9 meses trancaes na cárcel en réximen de alta seguridá y 65 díes en fuelga de fame pa finalmente ser absueltes por fala de pruebes escontra d’elles.

Quien siguiera el casu del supuestu Comando Mateo Morral dende los sos primeros momentos albidraría, a lo menos, de qu’esto ye (como el “casu bombes”) una estratexa por parte del estáu pa criminalizar al anarquismu. Comunicaos chambones dignos de ser escritos nel despachu de dalguna brigada d’información de la policía española; presencia de policíes nel llugar del “atentáu” momentos antes de que esti ocurriera; cámares de videovixilancia que de casualidá s’estropien el día de la esplosión; etcétera. Nel vídeu que publica’l ministeriu del Interior pue vese cómo la policía abeya pola casa de les deteníes ensin saber bien qué buscar: faen semeyes a unos cartelos anarquistes, llibros, unes plantes nunos tiestos… pero nin rastru d’esplosivos, nin rastru de les armes que se presupón a un comandu anarquista terriblemente peligrosu.

Nestos díes, pudimos lleer na prensa burguesa (dende los diarios más reaccionarios a los más progres) relatos y noticies que rayen lo absurdo y que podríen ser pergracioses si nun se tuviera jodiendo a dellos collacios con tou esto. Falose del supuestu Comando Mateo Morral como d’una célula terrorista con “rames” en distintos puntos del estáu, entamaos en “grupúsculos” que nun tienen control sobre los individuos que los formen y que funciona de manera asemeyada a Al-Qaeda. Por si esto nun fora suficiente, lleguen a decir que’l comandu ta formáu por persones que formaren parte d’organizaciones como la Cruz Negra Anarquista y el Bloque Negro, cuando esta última nin siquier esiste. Tou bien precisu y como yera de esperar, sin contrastar información nin revelar fontes.

El pasáu domingu 17 de Payares recibíamos la noticia de que’l xuez ordenó pa Mónica y  Francisco prisión provisional ensin fianza, mientres que a les demás dexoles en llibertá provisional con cargos.

Dende la Mocedá Llibertaria d’Asturies queremos espresar la nuesa solidaridá coles cinco compañeres víctimes d’esti montaxe policial. Nin les sos rexes, nin les sos multes van poder con nós.

Escontra la so represión: más organización y más llucha. ¡Puxa l’Anarquía!

Cast:

El pasado 13 de noviembre eran detenidas en Barcelona cinco compañeras, dos de ellas acusadas de la colocación del artefacto explosivo que hizo explosión en la Basílica del Pilar en Zaragoza el pasado 2 de octubre. Según la prensa burguesa, estas mismas personas estarían relacionadas también con la colocación del artefacto explosivo de la Catedral de la Almudena en Madrid y formarían parte del llamado “Comando Insurreccionalista Mateo Morral”. Además, parece ser que dos de ellas (Mónica y Francisco) fueron absueltas en el juicio del “caso bombas”.

Comentar para quien no esté muy enterado que el “caso bombas” fue un montaje policial-judicial para criminalizar al movimiento anarquista chileno en el que se procesó a 12 compañeras acusadas de organización terrorista y de colocación de explosivos. Mónica y Francisco se enfrentaron con dignidad a este montaje, tuvieron que pasar 9 meses en prisión en condiciones de alta seguridad y 65 días en huelga de hambre para finalmente ser absueltas por falta de pruebas en su contra.

Quien haya seguido el caso del supuesto Comando Mateo Morral desde sus primeros momentos habrá, por lo menos, intuido que se trata (al igual que el “caso bombas” chileno) de una artimaña por parte del estado para criminalizar al anarquismo. Comunicados chapuceros dignos de haber sido escritos en el despacho de alguna brigada de información de la policía española; presencia de agentes de policía en el lugar del “atentado” momentos antes de que este tuviera lugar; cámaras de vigilancia que casualmente se estropean el día de la explosión; etcétera. En el vídeo que publica el ministerio del Interior se puede ver cómo la policía merodea por la casa de las detenidas sin saber muy bien qué buscar: fotos a unos carteles anarquistas, libros, unas plantas en unas macetas… pero ni rastro de explosivos, ni rastro de las armas que se presupone a un comando anarquista terriblemente peligroso.

Durante estos días, hemos podido leer en la prensa burguesa (desde los diarios más reaccionarios a los más progres) relatos y noticias que rayan lo absurdo y que podrían llegar a ser graciosísimas de no ser por que están jodiendo a gente con todo esto. Se habló del supuesto Comando Mateo Morral como de una “célula” terrorista con “ramas” en distintos puntos del estado, organizados en “grupúsculos” que no tienen control sobre los individuos que los forman y que funciona de una forma similar a Al-Qaeda. Por si fuera poco, se llega a decir que el comando está formado por personas que habían formado parte de organizaciones como la Cruz Negra Anarquista y el Bloque Negro, cuando ésta última “organización” ni siquiera existe. Todo muy preciso y por supuesto sin contrastar o revelar fuentes.

El pasado domingo 17 de Noviembre recibíamos la noticia de que el juez ha ordenado para  Mónica y Francisco prisión provisional sin fianza, mientras que a las demás las dejaba en libertad provisional con cargos.

Desde la Mocedá Llibertaria d’Asturies queremos expresar nuestra solidaridad con las cinco compañeras víctimas de este montaje policial. Ni sus rejas, ni sus multas podrán con nosotras.

Contra su represión: más organización y más lucha. ¡Viva la anarquía!

Imagen

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: